» Dan före dan före dan...

Jag tänkte att jag skulle vara duktig och blogga varje dag fram till jul och nu står jag här och har missat massor.
Hur kan det bli såhär?
hahahahh! det är jul! och jag glömmer det varje gång.
Stress,stress och stress fast man mest vill ta det lugnt med lite glögg och en bra bok.

Jaja, det är iaf bara en gång om året och jag älskar det :)

Idag blir en riktig städdag för mig. Jag ska damma, lägga in lite sill, hänga upp lite julkort och plocka fram det sista tomtarna. Mer släkt kommer och sover över imorgon också så måste fixa deras rum.Vad ska ni göra såhär dan före dan före dopparedan? :)


» Ellen

Jag känner igen mig! Men ma vill konserntrera sig på allt juligt nu och då prioriterar man inte bloggandet. I alla fall inte jag!

2010-12-22 // 23:10:48

Sv: Eller hur :) Kan inte komma på någon bättre julaktivitet nu under hösten än att brodera.. det är ju inget man sitter och gör under december heller, man vill ju ha klart till dess :) Och det finns så många fina mönster där ute, väldigt svårt att välja! Kul att du också ska brodera, hoppas man får se resultatet i jul :)

2011-08-15 // 13:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback