» Julens julskiva

Jag har nog hittat julskivan för i år tror jag!
Jag kan inte sluta lyssna på den och då brukar det ju vara ett gott tecken :)
Den är lite ovanlig så jag kan förstå om folk tycker den är för otraditionell, men jag tycker om när man experimenterar lite också och inte bara kör samma varianter på allting. Det kan lätt bli så tråkigt då :)

Skivan är gjored utav gruppen "Barenaked Ladies" och heter "Barenaked for the holidays".

Lyssna och säg vad ni tycker! Vad har ni själva för favorit julskiva för i år? :)

Barenaked Ladies – Barenaked for the Holidays




Den är rätt häftig :-)

Gillar inte riktigt att lyssna på HELA skivan, men jag kommer definitivt att slänga in en låt eller två på min juliga playlist!



Tack för tipset

2010-12-18 // 22:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback