» Lucia

Ve och fasa, för första året nånsin gick jag inte upp 6 igår morrse med en koppp kaffe och såg på lucia!
Jag brukar ALLTID göra det!
Hade lite tur och fick se ett jättefint lucia på på gräsö skola där jag praktiserar istället, och det var ju nästan lika bra. Jag verkligen älskar lucia, det är något speciellt med att se en massa fina ljus i mörkret, sjunga vackra sånger,äta luccekatter och bara mysa.

Såg ni något luciatåg? :)


» Sanna

Japp såg luciatåget på gossens dagis igår.. =) <3



SV: Ja kransarna blev riktigt smarrig.. =)



Kraaaaaam

Sanna

2010-12-14 // 16:52:28
» Ellen

Jag hann inte se det hemma på morgonen med såg det som sändes på 2:an senare på dagen och det var underbart bra! Det bästa på mycket länge så om du inte ahr sett det än tycker jag verkligen att du ska kolla in det på Svt Play! :)

2010-12-16 // 10:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback