» Julmarknad i Österbybruk

Än så länge har jag bara varit på en julmarknad i år, och det var jag och min älskade syster med familj som tog oss till österbybruk för att få lite julstämning. Känner dock att det vore kul att gå på lite fler marknader - måste verkligen ta tag i det innan de är över allihopa!
Har ni varit på någon julmarknad eller vet ni någon trevlig man kan besöka? :) Gamla stan är ett måste, men den tar jag i december, liksom skansen :)

LOVE



Va, har julmarknaden redan börjat? Roligt! :D



Jag brukar gå en liten lång strecka med början på Sergels torg, sen vidare mot Kungsträdgården för att avsluta i Gamla stan. Förra året vann min vän Clas en sån där stor Kexchoklad på chokladhjulet så vi hoppas på en andra vinst i år ;)



Kostar Skansens julmarknad något?



Allt gott,

Sofie :)

2010-11-11 // 16:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback