» Nya jultidningar

Idag när vi lyckats ta oss hem ifrån allt snökaos ute på vägarna, överaskade mamma mig med tre nya tidningar att frossa i. Helt i min smak också!

¨

VI passade även på att mysa till det lite extra hemma med tanke på att vi för tillfället håller på att bli insnöade, och jag tog lite kort på det hela. Köpte äkta julmust på glasflaska och julchoklad - lyx!!



För en sekund kändes det faktiskt som december!  jag längtar!

LOVE


» Lina

Hej Johanna och GRATTIS!

du har vunnit min julmust-tävling och kommer få hem en julmustklapp på posten! Älskade ditt minne, det var så mycket nostalgi och mysig julkänsla över det så att du var bara tvungen att bli korad som vinnare :)

Dock behöver jag din adress för att du ska kunna få julmusten hemskickad så det vore jättebra om du kunde skriva till mig på mailen: [email protected].

Hör av dig så fort som möjligt!

KRAMAR

2010-11-09 // 20:15:08

Ser helt underbart mysigt ut, ni har ju definitivt allt gott hemma ifall ni skulle bli insnöade;D



2010-11-09 // 22:11:00
» Ellen

Jag stod och klämmde och kollade på Julefrid i dag på pressbyrån. Var den bra och är den värd att köpa?

2010-11-09 // 22:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback