» Julchoklad



Idag testade jag julchoklade ifrån marabou, som så många andra redan tipsat om och skrivit om.
Personligen tyckte jag om den, men den var på gränsen till för söt nästan.
Vet inte riktigt hur dom menar att den ska smaka jul heller, men den hade en underbar smak av vanilj så god var den!
JAg är en chokladmänniska och brukar kunna häva i mig choklad på kvällarna, men den här chokladen klarar man bara en bit av i taget.
Kanske är det bäst så också, lite mindre sötsaker har väl ingen dött av kanske....;)
Vad tyckte ni om den?

LOVE



» Lina

Jag älskar den! :D Brukar försöka hålla mig till mörk choklad på vardagarna, men på grund av denna så funkar det inte längre..

2010-11-01 // 17:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback