» Julpynt på nätet

Har precis kommit hem från en intensiv dag i stockholm och tänkte att jag skulle unna mig lite nätförnstershoppning innnan jag somnar.
Det roliga är ju att de flesta nätbutiker har börjat få upp sina julgrejjer vid det här laget, men allt uppdateras ju hela tiden så man måste hålla koll titt som tätt!

Jag har några favorithemsidor jag brukar besöka, men det här butiken hade jag aldrig träffat på förrut!
Den lantliga stilen passar mig perfekt och det har rätt prisvärda saker också :)
Jag lägger upp lite bilder ur deras sortiment som inspiration, och jag tycker ni kan gå in på http://www.countrystyle.se och kolla in grejjsen själv!


LOVE

juldekoration duva julgransdekoration i stoppad textiljuldekoration rött hjärta i linne med brodyr handgjortängelgris textilJulmus i textiljuldekoration stjärna i bränt mörkbrunt trästjärna juldekoration handbankad metalljuldekoration hjärta i bränt mörkbrunt trätomte grandekorationnoel juldekoration hohoho juldekoration juldekoration julgransdekoration stjärna rödvitrutigt linnetyg


» Sanna

Sv: Ja de hade kunnat göra dem i fler färger! Vad snyggt med lila som tema, men jag kan tänka mig att det är lite svårare att hitta... :)

2010-10-06 // 13:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback