» Årets glögg

Sitter och pratar med min älskling i telefon och dricker ett stort glas Tindra glögg och drömmer mig bort. Imorgon är sista arbetsdagen på sommarjobbet, och sen börjar hösten och det sena kvällarna med pyssel och tända ljus och film.
Läste precis på flera julbloggar att datumet för när Blossas nya julglöggssmak lanseras är den 6:e september, och tänkte bara säga: missa inte det! jag tyckte personligen inte om förra årest glögg med saffranssmak, men det kan ha berott på att det var en starkvinsglögg också, jag är inte helt förtjust i det. Men hur som helst så hoppas jag verkligen blossa har knåpat ihop något i år som jag kan gilla, det tror jag nog :)

6:e september alltså :)
Godnatt!



» Lina

Jag vet faktiskt inte om jag tyckte om glöggen eller inte, jag smakade nämligen aldrig. Dock tror jag inte att jag gillade den, då jag verkligen inte tycker om vinglögg och verkligen inte starkvinsglögg! Föredrar glögg som smakar lite mer "saft", men absolut inte för mycket saft. Glöggen ska helt enkelt smaka.. Glögg ;)

2011-08-31 // 06:41:50

Ja nu är det bara och vänta och hoppas det blir en god glögg :)

2011-08-31 // 10:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback