» första juldrömmen

Inatt hade jag en av mina traditionella juldrömmar, och detär alltid så kul när dom kommer för dom är alltid lika på något sätt.
Jag drömde att jag var på någon slags festlighet och att jag vid ett tillfälle satt och talade med värdinnan för festen, och då kom det fram att det var 4 veckor kvar till jul, och hon hade ingen aning om det. Jag blev bestört, och ännu mer bestört blev jag när jag insåg att jag själv inte gjort något åt det heller!
Lång tid i drömmen gick åt till att försöka få ihop allt julbak på 4 veckor, haha.

Lite typiskt mig. Fast jag brukar drömma att det typ är dan före julafton och jag missat ALLT,så 4 veckor var väl ett framsteg då?


» Sussi

Men Johanna, här sitter jag och hoppas på mer sommar! Kanske ska börja längta till julen istället så slipper man bli besviken :)

2011-08-27 // 14:10:41

Haha, jag brukar ha liknande juldrömmar ;)

2011-08-28 // 14:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback