» nätsshopping och en varm chailatte

Jag är för tillfället sjuk, vilket gör att det enda jag orkar göra är att som max koppla upp min lilla rosa dator och luta mig tillbaka i fåtöljen. Vilket, man knappast kan klaga på egentligen, speciellt inte när man har en kopöp chailatte till det och lite schysst stämningsfull musik.
Jag passade på att kolla på www.panduro.se också, och dem verkar ju ha ett julsortiment nästan året runt man kan köpa av från nätet! Det ligger ett panduro ganska nära där jag är just nu, men frågan är om jag blir friskare till kvällen och orkar kolla in det. Jag tror dessvärre inte deras julsaker har kommit till butiken än :P

Det här hittade jag iallafall på hemsidan. :)


Det här huset med 24 luckor fastnade jag verkligen för. 200 kr är inte så mycket, och om man tänker att man kanske pimpar det lite själv så kan det bli riktigt snajsigt! jag brukar alltid vilja producera allt själv, men min erfarenhet säger att jag inte hinner, så en sån här kompromiss kanske inte är fel :) det var för övrigt vackert i vitt också, så jag är kluven.

Den här krubban blev jag så barnsligt förtjust i när jag såg på hemsidan. Vad kul det skulle vara att måla sin egen julkrubba sådär! kostar bara 119 kr också, vilket jag tycker är helt okej. :)

Det här var ockås en smart lösning tycker jag, när man själv inte har tid att pyssa ALLTFÖR mycket. Färdiggjorda paket med sticker till, och rätt söta också. 59 kr, lätt värt. :) om man nu hade någon att göra en kalender åt :P


)btw, så har jag förstått att det inte går att kommentera på min blogg. Jag har testat att återställa lite saker så förhoppningsvis ska dessa funka igen till kvällen! )



» sandy

Visst!



Åh, älskar chailatte:D

2011-08-22 // 17:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback