» Nostalgi

Imorrse när jag gick för att köpa ett busskort, som för övrigt var sjukt dyrt, så slog det en våg av nostalgi emot mig.
Förre julen deltog jag i en Julswapp, och det var bland det roligaste jag varit med om! Vi var närmare 35 stycken bloggare som skickade paket till varandra, och sen fick man öppna ett varje dag fram till julafton, och då gissa vem som var ens egna personliga hemliga jultomte.
Jag kunde inte gissa rätt, men det var en upplevelse utöver det vanliga iallafall.
Vågen av nostalgi kom iallafall av att det var samma butik som jag den 20 november förra året gick in i och plockade ihop mitt slutgiltiga extremt stora paket i och skickade iväg.

Åh jag längtar tills det blir dags för det igen!



Vad roligt! Jag vill också vara med!

2011-08-27 // 00:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback