» 1:a december!

Så var det äntligen dags för att se första avsnittet av årets julkalender :) Spenderade morgonen med att dricka en varm kopp kaffe och äta min chokladkalender, och se på årets första avsnitt av vad jag tycker verkar vara en mycket lovande julkalender.
Vad tycker ni? :)
Jag tycker att den verkar lagom spännande, och den höll mig fängslad genom hela avsnittet. Den har alla dem typiska elementen som jag vill ha i en kalender, och jag kände mig verkligen som ett barn igen. Hoppas att det håller i sig hela december, vi får väl se :)


Jag tyckte också den var bra, väntar med spänning på fortsättningen! :)

2011-12-01 // 09:16:59
» Lina

Jag tycker den verkar vara mysig och "stämningsfull" :) Finalmente!

2011-12-01 // 14:14:54

Japp. Det verkar vara en mysig julkalender. Hoppas också att den håller :)

2011-12-01 // 18:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback