» Ischoklad med nonstop

Hej! Tänkte bara slänga ut ett litet tips såhär på kvällen, om någon känner inspirationen att baka eller göra mysigt julgodis komma över sig. Jag älskar att göra flera olika sorters ischoklad, och den här är en variant jag gör varje år. Dem blir lite mer knapriga än dem vanliga och det tycker jag om, som annars tycker att vanlig ischoklad kan bli lite slät och för mjuk liksom.
ingredienserna är precis som i vanlig ischoklad:
200 gram choklad
200 gram kokosfett
formar
MEN!
Droppa ner 1-2 stycken nonstop i varje ischokladform innan ni ställer ut dem på kylning. Det är faktist riktigt gott :)


Det ska jag komma ihåg till nästa år. Gjorde vanlig ischoklad i år, jag gllar dom inte alls men maken gillar dom.

2011-12-10 // 07:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback