» Gör snygga julpaket

Den här boken kom hem till mig idag, och jag blev verkligen glad, det kom som en överaskning då jag helt glömt bort det :P
Jag älskar att slå in paket till jul, och jag tycker att halva nöjet med paketet är att just komma på en snygg design för det.
Det är en väldigt pedagogisk bok där författaren går igenom hur man gör paketen steg för steg, och det är sånt som jag gillar. Det blir ju helt klart lättare att hänga med då :) Det fanns många olika modeller, båda klassiska och lite mer nya och moderna, och jag tror att det finns paket för alla smaker. I slutet av boken har hon också gett tips på hur man kan arrangera julkorgar, och det var roligt tycker jag! Det är alltid spännande med nya tips på saker att ha i presentkorgarna :)
Helt klart värd pengarna tycker jag!


Den där boken var jag också lite sugen på men jag har hennes andra bok "Gör snygga paket" och då antog jag att det säkert var lite samma sak i dom. Jag köpte dock en papperkniv som hon tipsade om och den tycker jag är superbra!

2011-11-11 // 16:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback