» MILQ

Såg att det har kommit in julnyheter på http://www.milq.se/ , och som vanligt hittade jag massor att köpa. Både till julpynt, men också till julklappar.
Cult Design - Kub 9 Sticka Jul 2011
Den här ljuslyktan för 89 kr tyckte jag var hur cool som helst. Passar både i det mer lantliga eller moderna hemmet :)
Cult Design - Sticka Adventsljusstake Jul 2011
För 249 kr kan man också få den som en adventsljusstake :)
CULTDESIGN Jul  Ritsch Ratsch Glögg
Sånna här glöggmuggar tyckte jag ocskå om, nu har jag visserligen redan glöggmuggar, men man kan ju fortfarande titta och önska sig :) :P
Det finns en hel del mer, så gå in själva och titta vettja!


Om man fyller adventsljusstaken med lite färgglatt så blir det hur snyggt som helst! :)

2011-11-01 // 22:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback