» tekalender

ojoj, nu blir det ännu mer adventskalendrar här, men jag hittade en  jätterolig kalender som jag bara måste få tipsa om.
Dock så måste man gilla te om man ska ha den här.... ;)
Den här kalendern finns på http://www.coolstuff.se och kostar 269 kr. Då får man en svart tepåse om dagen, och jag måste säga att hela förpackningen verkar underbart söt :) Kanaske skulle den kunna få mig att faktiskt dricka en kopp te varje morgon, som jag önskar istället för kaffe, men jag vet inte. Det är nog något man får önska sig isf :)
Te


Har köpt en annan tekalender en gång och lite festligt är det om man gillar te. Får nog säga att denna var lite snyggare än den jag hittade för några år sedan.

2011-11-10 // 19:52:34

Hmmm... Kul att se att vi båda skriver om den. Jag har dock en lite annorlunda syn på otyget...

2011-11-10 // 20:02:19
» Åsa

Kul grej! Just idag tänkte jag på att jag ska börja dricka mer te för att kaffe är så vansinnigt dyrt! Kaffe får liksom bli en lyxvara så då är ju en sån här kalender perfekt!

2011-11-11 // 18:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback