» Det första egenhändigt gjorda julkortet för i år

Jag tycker det är svårt att hitta på bra pyssel att göra, eftersom iallafall inte jag brukar ha sådant pysselmaterial hemma, vilket gör att jag fastnar och får sluta när jag inte kan pyssla mer. På Panduro finns däremot färdiga set till julkort, och jag har fått tag i ett sådant i år. Det blir totalt 10 stycken kort, och idag gjorde jag det allra första kortet. Det blev såhär och jag är rätt nöjd :)
Jag tycker det är störtskönt att kunna köpa sånnah är set, man vet att man har allting och behöver egentligen bara fixa mysstämningen och ett rent bord själv. och det kan man väl ändå :)


Åhh så fint! :)

2011-10-30 // 19:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback