» Jul på ikea

Har av säkra källor fått reda på att julen nu har kommit till Ikea! Var alldeles nyss uppe på deras hemsida http://www.ikea.com och kollade runt, och mycket riktigt, där är den iallafall helt framme!  Jag tycker det är jättemysigt att gå på ikea, och blev faktiskt rätt så besviken när jag för ett tag sedan åkte dit och inte hittade någonting alls förrutom julkola som dem sålde vid korven, och som faktiskt var jättegod :)
Men nu så, får man nog göra sig ett besök dit iallafall :)
IDGRAN Dekoration, set om 5, röd, grå
YRSNÖ Dekoration, hängande, hjärta, blandade färger Höjd: 10 cm
YRSNÖ Dekoration hängande, set om 8, jultomte, papper
Av utbudet på hemsidan att dömma verkar det dock som att det mesta dem plockat upp nu är dekorationer till julgranen, men det kan ju vara mysigt att börja tänka på också :)


Dags för ännu ett ikea besök alltså :D

2011-10-19 // 21:38:36

Nästa vecka kommer jag att åka till IKEA för nu på fredag skall allt vara framplockat här i Stockholm :-)

2011-10-20 // 00:39:36
» Tess

Vad kul att det kommit nu! Var på ikea i förra helgen, men då var det bara några textilier de fått fram. Men då får det nog bli en till tur snart! :)

Sv: Jag kan verkligen rekommendera jul på liseberg, så mycket stämning, Får du en chans så åk!

2011-10-20 // 20:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback