» mysiga julmönster

Satt och surfade runt nu på morgonen då jag inte hade något annat att göra direkt, och hittade den här hemsidan ( http://www.alvashus.se ) som egentligen är väldigt typiskt min stil över huvudtaget. Julgrejjerna hon säljer är ungefär likadana som de andra shabby chick inspirerade inredningshemsidorna på nätet, men det fanns en serie som verkligen fick mitt hjärta att stanna en sekund. kolla in det här mönstret...






» Åsa

Ojojojoj! Vilka fina! Hjärtat stannar verkligen! Ska lätt susa in och kolla upp vad som står att finna!



SV: Jag tycker du ska testa Amaryllisar, det är inte alls svårt att sköta dem. Det enda man behöver göra är att trycka ner dom i jorden, och sen vattnar man inte förrän stänglarna kommit upp - perfekt för den som är dålig på att vattna.. :-)

2011-10-01 // 14:34:04

Såg precis en riktigt smaskig julnyhet som kommer i år - juleskum polka! Värt att tipsa andra julentusiaster om :)

2011-10-01 // 15:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback