» Thuns

Thuns är ett varuhus som ligger mitt ute i skogen i närheten av där jag bor, alltså rätt så nära Uppsala. Jag var där igår med min mamma och min syster och trodde faktiskt inte dem skulle kommit igång så mycket med julgrejjerna än, men tji fick jag! Titta bara!

Jag köpte däremot ingenting, men alla ni studenter vet att det kanske inte är debn bästa tiden att åka ut och handla på, sågär i slutet av månaden. MEN! jag blev helt kär i brickan för pepparkakor, så om jag kommer ditg igen innan jul, får jag nog lov att köpa den :)


Åh vad fina saker. Jag har inte fått gå i nån butik med julsaker i. Men jag ska åka till Ullared om två veckor och där finns det ju en hel del julsaker så jag hoppas på att hitta en massa

2011-10-23 // 13:14:21

Så härligt! Håller helt med dig, fastnade direkt för god jul- och pepparkaksbrickorna av bilderna du lagt ut. så fina! Vad synd att man inte bor nära Uppsala då :/ Får se om jag inte kan hitta liknande här!

2011-10-23 // 20:51:03
» Sanna

Jag åker förbi Thuns på vägen till sommarstugan, så jag brukar stanna till där några gånger varje år. Brukar dock inte bli något höst-/vinterbesök, men det kanske skulle vara värt det..

2011-10-25 // 09:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback