» julswapp 2011

Förra året var första året som jag julbloggade, och det var också första året som jag var med i julswappen! det var verkligen hur mysigt som helst, och jag har väntat på att man skulle kunna börja anmäla sig igen. Vilket man kan NU! :D
All information står på http://www.julswappen.blogspot.com/ men jag kan dra lite nu iallafall, så ni vet vad det handlar om :)
Om man är med i julswappen ska man alltså köpa 24 stycken paket till ett värde av 440 kr sammanlagt. Man plockar sedan ihop detta till ett paket och får ett namn och adress av den ansvariga, som paketet ska till. Då kan man självklart kolla runt på personens blogg och försöka anpassa paketen efter den personen i den mån man kan och hinner.man får lämna en liten ledtråd, och i slutet av december ska man sedan gissa vem av alla som är med i julswappen som är just din hemliga tomte.  Jag hade helt fel förra året kan jag säga :P
men var med! det är hur kul som helst! jag tycker vi ska slå förra årets 35 deltagare :)


Var riktigt sugen på det där idag! Men har nog inte råd :/ Men det låter jättekul :)

2011-09-30 // 17:10:09

Superkul idé. Ska nog hoppa på. Ännu fler paketidéer att våndas över ;)



Kul att du oxå gillade duken. Ska ta mig till Åhléns och känna på tyget. Vi har en mangel i husets tvättstuga, kanske ska på allvar börja använda den.



Ha en härlig helg! Nu kliver vi in i oktober, snart är det december! :)

2011-09-30 // 20:45:32

Det låter roligt! Ska läsa in mig på det lite mer :)

2011-10-01 // 18:58:55

Jag är sugen som fan :-)

2011-10-01 // 22:43:05

Vilken rolig idé!

2011-10-02 // 10:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback