» pepparkaksformar!

Fick en förfrågan ifrån en vän om var man skulle få tag på snygga pepparkaksformar, och jag visste faktiskt inte riktigt på rak arm. efter lite sökande på nätet hittade jag däremot en hemsida som är helt fantastiskt, och vill man ha lite mer spännande pepparkaksformar för julbaket i år (eller vilket bak som helst egentligen) bör man kolla in http://formina.se/
En liten prinsessa kanske inte sitter helt fel?
Eller varför inte slå på stort med en...
noshörning?
ett smart set för pepparkakshuset :)
Ja, det finns verkligen massor med motiv! så kika in där och uppdetara er inför vintern 2011 :)
När brukar ni börja baka/äta pepparkakor, och viken form gillar ni bäst? Jag är stormförtjust i det smi hjärtanen, dem kan man äta hur många som helst av utan att någon märker något :P


Det blir nog pepparkaksbak redan i oktober för min del, och sedan någon till gång i november/december :)

2011-09-19 // 12:56:13

Åh jag som samlar på snygga unika pepparkaksformar! Vilket paradis :D

2011-09-19 // 13:10:18

Härlig blogg!

Tänkte bara tipsa om att jag kommer lotta ut 4 juldesigner, en varje advent ;)

Intresserad? Håll utkik på min blogg samt min designblogg JojjoDesign.blogg.se. Det är några månader kvar dock :)

Kramar

2011-09-19 // 15:27:06

Visst är det underbart =) vi får heja om vi ses =)

2011-09-19 // 16:22:42

På lyckasmedmat.se finns det flera formar om din vän vill ha flera att kika på

2011-09-19 // 17:25:18

Jag är nöjd bara jag får äta pepparkaksdeg, formarna är det inte så noga med :-)

2011-09-19 // 19:00:25

Alltså jag har gått in där varje dag nu och kikat men jag kan inte bestämma mig för vilka jag ska köpa, jag vill ha alla xD

2011-09-24 // 09:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback