» vackra glöggmuggar

För att spinna vidare på gårdagens inlägg vill jag tipsa om dem här jättefina glöggmuggarna ifrån höganäs keramik, som för övrigt är ett märke jag tycker störtmycket om!
Nu dricker jag nästan alltid glögg ur större muggar eftersom det ändå går åt så fort för mig ( hehe ) men har man gäster vill man kanske ha traditionella små koppar. :)


Vad tycker ni? Hade jag råd skulle jag köpa dem, men lite smådyrt om man ska ha många känner jag. 229 kr för 4 st på  http://www.hoganaskeramik.se



» Dani

Jaa, jättefina!! Gillar att det inte är en massa onödiga detaljer utan "ren" fin design som Höganäs oftast har. Vill också ha.

2011-09-21 // 16:17:37

Fina, men jag tycker dom ser lite för enkla ut för att kosta så mycket!

2011-09-21 // 16:53:18

Dom var jättefina!

2011-09-21 // 19:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback