» Dag 1-3 body shop

Jag har haft fullt upp hela helgen, dels med att min fästman fyllt 22 , jag hade en stor ungdomssatsning i kyrkan och igår hade jag söndagsskolan i kyrkan och bakade pepparkakshus med min fästmans syster och hennes pojkvän. Så jag har inte hunnit blogga nånting :) jag tänkte iallafall visa vad jag fått hittills i min kalender från body shop!
Först var det en handtvätt med doft av citron, sen en lip butter med smak Av choklad och idag en mascara :)



Du verkar ha haft en toppen helg. Jag hade också fullt upp i helgen med en massa julstök och besök. Det är alltid kul

2012-12-03 // 14:50:01

Du verkar ha haft en toppen helg. Jag hade också fullt upp i helgen med en massa julstök och besök. Det är alltid kul

Svar: Ja, det är ju det :) Det enda tråkiga är att man inte hinner visa omvärlden hur kul man har, som att blogga om det tillexempel. Men man får försöka njuta av nuet och skriva i efterhand sen :)
Johanna

2012-12-03 // 14:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback