» Paketinslagning

Nu är jag lite sen, jag vet, men äntligen startar jag med min paketinslagning. Har ni något tema på era julklappsinslagningar eller hur kör ni? :)



Vårt tema är typ: Täck presenterna med papper så det inte syns vad det är... Och håll tummarna för att tejpen och pappret räcker!

2012-12-15 // 18:47:55

Jag hade ett tema: papper i vitt, rött och oblekt med fint snöre. Men så hade jag en massa papper över från i fjol och de ville jag inte kasta så de har också använts.

2012-12-17 // 17:56:59

Jag hade ett tema: papper i vitt, rött och oblekt med fint snöre. Men så hade jag en massa papper över från i fjol och de ville jag inte kasta så de har också använts.

2012-12-17 // 17:57:01

Jag hade ett tema: papper i vitt, rött och oblekt med fint snöre. Men så hade jag en massa papper över från i fjol och de ville jag inte kasta så de har också använts.

2012-12-17 // 17:57:02

Jag hade ett tema: papper i vitt, rött och oblekt med fint snöre. Men så hade jag en massa papper över från i fjol och de ville jag inte kasta så de har också använts.

2012-12-17 // 17:57:03

Jag hade ett tema: papper i vitt, rött och oblekt med fint snöre. Men så hade jag en massa papper över från i fjol och de ville jag inte kasta så de har också använts.

2012-12-17 // 17:57:05

Jag hade ett tema: papper i vitt, rött och oblekt med fint snöre. Men så hade jag en massa papper över från i fjol och de ville jag inte kasta så de har också använts.

2012-12-17 // 17:57:07

Jag hade ett tema: papper i vitt, rött och oblekt med fint snöre. Men så hade jag en massa papper över från i fjol och de ville jag inte kasta så de har också använts.

2012-12-17 // 17:57:08
» Kinga

Vi har mailat dig, men du verkar ha angett fel mailadress eftersom mailet studsade tillbaka. Var vänlig och kommentera detta inlägg: http://www.thetwilightsaga.se/vinnaren-i-andra-advents-utlottningen/, med rätt mailadress! Om vi inte hör från dig fram till Fredag kommer vi dra en annan vinnare!

2012-12-18 // 11:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback