» Jul i folkton

Precis innan jul var jag och min syster på konsert i uppsala, på uppsala konsert och kongress.
jul i folkton var en grupp musiker som jag hittade precis innan denna julsäsongen, och jag var riktigt lycklig över att få höra dem live, speciellt tillsammans med min syster.
Precis som väntat var gruppen fruktansvärt duktiga, och när dem körde de klassiska julsångerna på sitt egna speciella folkmusiksätt, ryste man i hela kroppen.
Jag blev däremot lite besviken, för en av sångarna valde att läsa upp en alternativ julbön, som i många avseenden hädade gud, och jag som personlig kristen blev såklart ledsen, men jag tycker inte heller att det kanske passar att på en julkonsert tala ner själva julens budskap. :)
hur som helst var det en sjukt bra konsert och jag hör dem gärna live igen. kolla in deras musik på spotify om ni inte gjort det :)


Hej!

Var gärna med i min tävling : Veckans blogg där du har chansen att synas i min sidomeny i en vecka och ta del av mina besökare :)

Direktlänk här: http://dinn.blogg.se/2012/january/veckans-star-ny.html#comment



Jag gör även gärna bloglovin byten så du vet ;)



Vill du inte ha dessa här kommentarer ber jag om ursäkt :)

2012-01-06 // 20:09:07
» Johan

Hej hej,



Vill jätttegärna byta länkar med dig!



Din länk läggs på www.julblogg.nu.



Jag vill gärna du länkar till http://www.roligajulklappstips.se/ som byte.

Du kan även få ett presentkort istället som tack om du lägger upp länkarna.



Mvh,

Johan

2012-01-11 // 21:25:58

Snygg blogg! Vad gör du? :D

2012-02-24 // 19:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback