» Ännu en tävling, nu hos Therese's jul

 
Ja, det blir mycket tävlingar idag, men man kan ju inte låta bli när man ser dem eller hur :) Nu är det en tävling hos http://theresesjul.blogspot.se som gäller, och denna gång handlar det om en receptbok. Jag bara älskar sådant! Tävlingen håller på till den 22:a, så skynda er om ni vill vara med :) 
 
Man skulle skriva lite om sin favoriträtt på julbordet, och jag väljer att göra det här. Min favorit på julbordet är nog vitkålsalladen. Jag vet inte varför, den är inte särskilt julig i sig men jag äter den aldrig annars så jag tror det är därför jag tycker om den så mycket. Skinka och köttbullar äter man ju ofta, men det är något speciellt med vitkålssalladen bara. 


Vitkålssallad! Det var otippat! :) Vi har inte ens det på vårat julbord, men vi kanske borde införa det!

Svar: ja, det är lite otippat,men fruktansvärt gott :)
Johanna

2012-11-20 // 11:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback