» Body Shops adevntskalender - lycka!

För mig har det genom alla åren varit en stor glädje det där med adventskalenderar. I vuxen ålder är det ju kanske inte lika roligt med innehållet som man fick som liten dock, men min underbara mamma har köpt Body Shops adventskalender till mig i år. 
och det mina kära vänner är ren och skär lycka! 
Jag älskar deras produkter, och att få en liten sådan produkt varje dag är ju knappast att tacka nej till. finns i alla body shops butiker ute nu :) 
 


Vilken snäll mamma du har. Du får visa upp vad du får i den sedan

Svar: Ja hon är verkligen snäll. jag kommer visa upp allt :) :D
Johanna

2012-11-27 // 11:36:08

Åhh.. denna skulle man ha! :)

2012-11-27 // 15:08:34

Åhh.. denna skulle man ha! :)

Svar: ja, dem är toppen :)
Johanna

2012-11-27 // 15:08:37

Jag har också köpt en, och dom är ju heeelt underbara! Längtar tills på lördag :)

Svar: jag med! :D
Johanna

2012-11-27 // 15:23:45

Å...blir lite avis. Har spanat i dem i flera år men snålar alltid till men skulle man få en av mamma skulle man ju inte säga nej :)

Svar: nej känner samma sak jag :)
Johanna

2012-11-27 // 19:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback