» Chokladkalender

Jag älskar choklad, och jag älskar julen, så jag tycker om att kombinera dessa intressen, som ni förstår :) igår var jag på ÖB med en kompis och passade på att köpa varsin chokladkalender till mig och min fästman. Erik får den med Nalle Puh på fast jag är barnslig nog och vill ha den själv - men man ska väl ge kort sånt man själv vill ha? :)



Om du inte redan är med tipsar jag om min tävling om en kalender med kvalitetschoklad http://victoriajul.blogg.se/2012/november/tavling-chokladkalender.html

2012-11-04 // 18:17:47

Ni är som mig och min pojkvän, alltid en var sin chokladkalender ;) haha

2012-11-04 // 19:33:55

Jag älskar också choklad kalendrar, tycker bara det är synd att kvalitén på chokladen är lite svikande! Väntar fortfarande på att Marabou ska göra en!!

2012-11-08 // 14:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback