» juliga strumpor från Happy socks

Jag älskar strumpor! man kan gå i hur tråkiga kläder som helst men ett par roliga strumpor livar alltid upp tillvaron lite. Därför unnade jag mig idag ett par strumpor från min favoritkedja, nämnligen Happysocks. ( som ni hittar på happysocks.com helt enkelt ) 
Dem här hade ett fint julmotiv på sig och därför tänkte jag tipsa er om dem, om ni har lust att vara lite extra juliga :) Gå in och kika vet jag! 
 
 
 


Så fina :D

Svar: ja eller hur! :D
Johanna

2012-11-26 // 20:52:53

Svar: Jätte gulligt att du var med och tävlade! Drog en hederlig lottning och lotten föll på en annan, men som sagt, du har två extra lotter till nästa tävling, tre sammanlagt då med andra ord=)

2012-11-26 // 21:49:24
» Liza

Men gud vilka mysiga strumpor! Älskar också Happy Socks! Tänk vad mysigare allt blir man av ett par fina juliga strumpor! :D

Svar: ja, det kan verkligen förändra mycket i klädstilen med ett par söta strumpor. för humöret också för den delen :)
Johanna

2012-11-27 // 08:53:18
» Helly

Man blir verkligen Happy :)

Svar: eller hur :)
Johanna

2012-11-27 // 10:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback