» Skansen

Nu sitter jag på tåget från Stockholm nr Uppsala. Det har verkligen varit en dag av resande idag, jag blir alltid så förvirrad sånna dagar. Jag vaknade upp i Eskilstuna, åt frukost med min fästman, åt lunch med min Bror i Huddinge, åkte till Skansen, och nu är jag påväg till min syster i Uppsala eftersom jag skriver tenta imorgon där. Ojojoj...

Hursomhelst, så var jag inte på Skansen av vilken anledning som helst utan på grund av en mycket trevlig bloggträff vi hade som julbloggar! Jag ska skriva ett längre inlägg om det senare, just nu är jag alldeles för trött och har inte möjlighet att få in korten i någon dator, men inom en snar framtid kommer ni få se exempel på allt underbart man kan göra där i jul. Deras julmarknad startar ju imorgon och jag hade så gärna velat vara där!

Men som sagt.glöm inte bort Skansen i jul :)



Hur många var ni som träffades ? Jag önskar att jag hade kunnat vara med men tyvärr gick inte det denna gången. Nästa år däremot hoppas jag kunna vara med

2012-11-23 // 21:20:16

Kul att du kunde komma :-)
Lycka till på tentan idag!

2012-11-24 // 11:13:11

sv: Ja, verkligen! :)
Hoppas att det gick bra på tentan!

2012-11-24 // 17:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback