» julkalendern till HONOM...

En sak som jag alltid uppskattade när jag var liten var att få en liten sak varje dag genom december. Det kostade aldrig mycket och var nog inte ens värdefullt egentligen, men jag tyckte det var så härligt att varje morgon få vakna upp och veta att det fanns något litet man kunde få på morgonen. 
 
Nu är det ju så att jag har en underbar fästman (fästman,hörde ni! japp, vi har tillochmed bestämt datum för vigsel nu :D ) och därför vill jag göra en sådan åt honom. Och nu har jag börjat.
 
Jag vågar inte skriva här vad jag har köpt, ifall han läser, men jag har köpt ett flertal saker iallafall. Så jag är på gång :)
 
Har någon annan en julkalender att förbereda? 


» Helly

Jajamensan! Ska knåpa ihop en till barnen. De får varannan dag, var det tänkt. Hoppas jag får i hop den...

2012-10-04 // 22:22:30

Ja, jag ska också göra en till min sambo. Men det är svårt med 24 småsaker till någon som närmar sig 30 - det drar lätt iväg i pris. Som tur är tecknar och pysslar han väldigt mycket så där han man lite småpryttlar att hitta =)

2012-10-05 // 07:52:48

Men stort grattis till förlovningen och det kommande bröllopet.

Jag gör paketkalender åt min dotter, sonen är så liten i år så han får pengar på sitt konto i stället. Men det är inte så lätt att hitta småsaker att ha i tycker jag.

2012-10-06 // 10:16:18

Åh va härligt med bröllop, stort GRATTIS! :)

2012-10-10 // 09:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback