» Julkortsswapp

Hej Igen! Jag har låtit datorn stå lite ensam i några dagar, och jag ber om ursäkt för det. Det blir alltid samma kaos sen när man loggar in och ser att man har typ 50 olästa mail. men ja, ibland är det värt det också :) Jag har just nu praktik på annan ort än där jag bor, så när jag kommer hem till min fästman på helgerna vill man inte direkt bara sitta med datorn liksom :) 
 
Jag har ju sett att flera av er funderat kring vem som ska bli årets julvärd och jag vet inte vad jag tycker.Ebba Von Sydow verkar ju vara rätt så intresserad men jag är inte äsker på vad jag personligen tycker om henne, faktiskt, på julen och allt. Hon kanske skulle passa jättebra? 
 
Vad tror ni? Och om ni fick välja helt fritt, vem skulle ni då välja som julvärd? 
Jag tycker personligen att Ernst har varit en favorit, han skulle gott kunna få vara igen tycker jag. Han har verkligen den där julkänslan på något sätt :)


» Carro

Ja för mig ska julvärden vara en varm och mysig person som lyckas sprida det vidare till oss som tittar.
Och får jag välja av de som det pratas om och Ernst så väljer jag helt klart Ernst!
Mysig blogg du har förresten :)

2012-10-14 // 11:00:53

Jag skulle vilja ha Ernst varje år ;) Skulle inte tacka nej till Micke Persbrandt heller men det är ju bara en önskedröm, haha

2012-10-14 // 11:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback