» Jultidningar

Jag vet att Det finns massor av svenska Jultidningar som kommer ut i butik snart, men om man inte kan vänta finns det en hel del guldkorn redan nu på tillexempel pressbyrån. Gillar man att pyssla är dem här tidningarna en hit! Jag har inte hunnit bläddra i dem direkt, men ikväll efter praktiken lär jag ha mer att säga om dem :)



Dom såg roliga ut, blir kul att höra vad du tyckte om dom sedan

Svar: absolut, jag ska skriva mer om dem sen :)
Johanna

2012-10-08 // 09:53:57

Jag brukar galet nog aldrig köpa jultidningar! Men kanske borde köpa åtminstonde ett nummer i år :)

Svar: Ja, det tycker jag! jag köper ofta för många å andra sidan så :P
Johanna

2012-10-08 // 19:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback