» julmarknad i Tyskland?

Nu när jag gifte mig för någon vecka sedan, fick jag i present av min tärna som kommer ifrån och bor i Tyskland att få komma dit en helg och så betalar dom hela mitt och Eriks boende åt oss.
Vilken grejj!
Självklart tänkte jag att det vore roligt att passa på och se till att man åkte någon gång nu innan jul så man hann se Tyskland juldekorerat, och kanske till och med klämma in någon marknad? Det sägs ju att deras julmarknader är legendariska.
Frågan är bara nr dom är nu. men det får jag ta reda på :)
 
 


Vilken toppen present, vad kul att få gå på en julmarknad

2013-08-27 // 14:41:15

Grymt!! Tror Tyskland har fantastiska julmarknader!

2013-08-27 // 20:48:51

Grattis! Ja, åk på en julmarknad. Jag var i Lubeck för 3 år sedan o det var kanon.

Svar: vad roligt :)
Johanna

2013-08-27 // 21:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback