» Lite second hand fynd :)

Idag var jag, Erik och hans mamma med sambo ute och kollade runt lite i olika affärer, och självklart hittade vi mest saker på second hand butiken :)
Bland annat den här tidningen,som faktiskt verkar ha en hel del roliga tips på julsaker att skapa. Jag är ju inte så duktig på just att sy eller så, men man kan ju alltid försöka igen :)

Kram / Johanna



Vilken julig bild, nu längtar jag ännu mer till jul

2013-08-12 // 17:39:32

Verkar vara en väldigt julig tidning du hittat där. Är nog mycket mysigt att göra och drömma sig bort mot julen lite idag när det är regnigt och trist ute.

Svar: ja, det är perfekt tid för det nu känner jag :)
Johanna

2013-08-13 // 16:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback