» Raggsockor och höst

Alla har vi nog våra egna kännetecken för när hösten kommer, men för mig kom den förra veckan som ett slag i magen typ, helt utan förvarning alls. Regn, regn, regn och regn och jag fryser på jobbet. Och framför allt,jag har köpt årets första par raggsockor...



Åh, raggsockor måste vara ett av mina absolut bästa plagg. Så fruktansvärt mysigt! :)

Svar: ja, verkligen något av mina favoriter också!:)
Johanna

2013-08-19 // 08:22:14

Har inga bra raggsockar hemma, om jag ens har några! Får nog ta att införskaffa mig det snart, annars blir det lätt kallt om fötterna på julen då jag har svårt att hitta bra fodrade skor som jag är nöjd med! haha

Svar: ja, det tycker jag verkligen att du måste göra! :)
Johanna

2013-08-19 // 10:06:50
» Kirsi

Jag har gått med raggsockor hela sommaren. Är väldigt bortskämd med dom... både mamma och lilla syster stickar till mig. Brukar ha 4-5 par i omlopp om året. Det finns inget bättre att dra på sig.

Svar: nej, jag älskar också raggsockor men har ingen som gör dom åt mig som du. man kanske borde beställa ett par av er då ;)
Johanna

2013-08-19 // 11:59:41

Vilka snygga raggsockor, vart har du köpt de?

Svar: tack! Jag köpte dom på en butik som heter SOLO, men märket är Happy Socks. det var halva priset på dom där :)
Johanna

2013-08-19 // 16:16:10

Åh, vilka mysiga raggsockor!

Svar: tack! Ja det tycker jag med :)
Johanna

2013-08-19 // 22:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback