» rea på ginza

Jag vet inte hur jag egenltigen hamnade på ginza.se men det gjorde jag iallafall, jag skyller det på att jag är sjuk idag och måste få unna mig lite presenter :) Hursomhelst så har dom rea med filmer för enbart 10 kr styck,och där fanns den här filmen: A very cool christmas. 
 
A very cool Christmas
Jag tror inte filmen är superbra, men för 10 kronor kan det vara lite kul att få lite julstämning iallafall. på ginzas hemsida beskriver dom den såhär:
"Dagen innan julafton är 16-åriga Lindsay alldeles för cool för att fira tycker hon. Men när hon är ute för att shoppa så stöter hon ihop med Tomten som har fått problem. Även om hon tycker att Tomten är en tönt så tar hon honom under sina vingar för att hjälpa honom med kärlekslivet... Men detta får naturligtvis konsekvenser..."
 
Är det någon som har sett den? :) 


Jag har inte sett den, tror inte heller den är superbra, men vad gör man inte för lite julstämning =)

Svar: nej exakt :)
Johanna

2013-08-20 // 18:53:40

Hoppas den är bra, 10 kronor var ju ett bra pris i alla fall

2013-08-20 // 21:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback