» 50 procent har redan startat med julen

Jag har verkligen längtat efter sommaren kan jag erkänna, så när den kom nu för en tid sen blev jag överlycklig. dock så är det fortfarande något i mig som då och då får mig att slå på jullistan på spotify och längta mig lite extra bort till snön och myset inomhus. För en tid sedan när den längtan blev för stor google jag runt lite och hittade den här artikeln. ja, vad säger ni, är ni några av dom 50 procenten som redan startat med julförberedelserna/julklapparna?
 
http://www.moneysavingexpert.com/news/shopping/2013/02/50-already-started-christmas-2013-shopping
 
 
 
 
 


Ok skönt att veta att man inte är ensam då att tänka på julen mitt i sommarhettan ;-)

2013-06-03 // 12:32:12

Jag är en av dom. Jag köper julklappar året om, när man hittar något bra handlar jag. Köpte dessutom en tomte förra veckan

Svar: väldigt smart :)
Johanna

2013-06-04 // 07:01:29

Jag är alltså inte ensam! Får dock så dåligt samvete när jag planerar och längtar, när det är så himla fint just precis nu, haha ;)

Svar: haha ha inget dåligt samvete :)
Johanna

2013-06-04 // 12:08:11

Skönt att veta att man inte är den enda som skänker julen en tanke då och då redan nu. Än så länge står sommaren mer i fokus och jag längtar inte alls till vintern, men snart så...

Svar: :) det är nog mer normalt att ta sommaren först, men jag är ju lite som jag är så:)
Johanna

2013-06-07 // 12:18:45

Julen finns med i tankarna året om, köpa julklappar kan man göra när som helst man hittar något lämpligt. Börjar själv leta tips och ideer till julens tema i år. Ha det gott i sommarvärmen! :-)

Svar: Ja eller hur :) detsamma, och fin hemsida!
Johanna

2013-06-10 // 13:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback