» årets julvärd - en besvikelse för mig

                                        Lånade bilden från http://carolines-jul.blogspot.se
 
Ja, det måste jag säga. Hur tänkta man nu? För mig ska julen vara det mysigaste som finns på året, och det förknippar jag knappast med Petra Mede direkt. Jag hade önkat en lite lugnare personlighet, som kunde bringa lugn och ro på julafton. Kanske kan Petra det, men det är inte vad mina erfarenheter av henne säger iallafall. Jaja, vi får hålla tummarna nu då!
 
Vad tycker du?


Jag var också besviken men försöker precis som du.. hoppas att det går bra ändå. Förstod inte hur de tänkte.. tycker hennes personlighet eller tvpersonlighet ska man väl kanske säga.. är lite "för mycket".

2013-11-21 // 19:49:16

Nej min reaktion iv. blev väldigt negativ. Petra är väl en duktig komiker men jag upplever henne som ganska vass och ironisk. Hade önskat en varmare person. Men vem vet, hon kanske visar en helt ny sida.

2013-11-22 // 08:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback