» Filmjölk med pepparkakssmak



När mina föräldrar var här på besök köpte vi hem den nya filmjölken med pepparkakssmak för att testa. Jag tål ju tyvärr inte laktos, så filmjölk är inget som jag kan äta. :( men min pappa smakade den åt mig, och tyvärr tyckte han sådär om den. Den smakade väl lite för mycket tror jag, och han verkade inte sugen på att smaka den igen direkt. Eftersom jag inte kan smaka den själv vet jag inte exakt hur han menar, men det verkar ju inte direkt jättekul. Har någon annan smakat den? 


Jag har inte smakat den men blev lite sugen! Kanske mest för att fil med nersmulade pepparkakor är så gott...

2013-11-16 // 14:06:40

Det låter kanske gott, osäker, med älskar filmjölk iallafall. Får man köpt den överallt i landet?

2013-11-16 // 23:31:39

Jag köpte pepparkaksfil och för mig blev det tyvärr bara en portion.. det blev för sött! Fil ska smaka fil helt enkelt :) Tror på Amandas tanke, att det kan vara godare med nersmulade pepparkakor!

2013-11-17 // 00:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback