» Testat ny julmust


 
Idag köpte jag och Erik herrljungas premium julmust, för 13 kr styck, och vi tyckte både den var mycket god. Det var skönt att slippa all kolsyra som så ofta tar över smaken när man köper typ apotekarens på plastflaska, och sen var flaskan fruktansvärt fin också. Det ger lite mer känsla på något sätt att dricka saker ur en glasflaska, jag hoppas jag inte är den enda som tycker jag :)

Har någon annan druckit den? Vad tycker ni?


Oj vad jag håller med om att glasflaska är mycket snyggare och mer stämningsfullt än en plastflaska! Låter som om jag får ta och testa Herrljungas julmust!

Svar: gör så :)
Johanna

2013-11-12 // 22:16:14

Håller helt med! Har faktiskt bunkrat upp några till jul. Är lite petig/ambitiös med dukningen, så att sätta fram petflaskor på bordet går bara inte :-)

/ Marlene

Svar: nej men eller hur, lite fint ska det vara :)
Johanna

2013-11-12 // 22:51:13

Den har jag aldrig sett förut! Spännande :) Så det var inte så mycket kolsyra i? Hoppas hitta den någonstans..

Svar: nej den var helt lagom :)
Johanna

2013-11-12 // 23:05:50

Oj, aldrig sett förr! Verkar spännande :)

2013-11-13 // 08:01:01

Jag ska se om jag kan hitta den i butiken, har inte sett den tidigare

Svar: leta på :) hoppas du får tag i den
Johanna

2013-11-13 // 10:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback