» Wasa julknäcke



Man har ju säkert ätit julknäcke från Wasa massor med gånger i sitt liv, men igår köpte jag och Erik hem ett paket för att verkligen test på riktigt, och imorse smällde det. Jag blev både nöjd och besviken. Så fort något har jul med i namnet får man ju en barnslig förväntan att det plötsligt när man äter det ska bli värsta julkänslan,och det tycker jag väl inte att det blir av det här bröder. Det är gott, verkligen, och jag känner smaken av anis och fänkål men det smakar ju inte mer jul än så. Jag är inte helt säkert på att jag kommer köpa det igen för att det gav mig så mycket julkänslor, men kanske någon gång för att det var gott :)


» Linda

Hej!

Jag heter Linda Axelsson och är journalist på Östgöta Correspondenten i Linköping. Jag ska göra en serie inför jul och är på jakt efter en julbloggare att porträttera. Personen ska vara aktiv i sitt bloggande och bo i västra Östergötland, det vill säga i området kring Linköping, Motala, Vadstena, Mjölby, Ödeshög. Skulle du känna till någon sådan så får du mer än gärna tipsa mig. Jag har mejladress: [email protected] och mobil: 0708-280 560.
Solsken
//Linda

2013-11-18 // 16:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback