» Jultoppen

Hallå där! 
Idag känns det som en riktigt fullspäckad dag. Jag och min man lyckades för en gångs skull kliva upp tillsammans och äta frukost, allt för ofta brukar jag gå upp så tidigt att han inte orkar med tyvärr. Jag har varit på mitt nya jobb och besökt skolan där jag på måndag ska börja arbeta som klassföreståndare för en årskurs 2:a, och gissa om jag var nervös när jag gick dit! Några timmar senare var jag på bussen påvägtill mitt gamla jobb för att jobba några timmar innan det vankas kvällsmöte och sedan fika med två av mina bästa vänner.
 
Mitt huvud är redan fullspäckat känns det som och jag har hela dagen kvar typ :P 
 
Jag tänkte iallafall passa på att tips er om hemsidan http://julklappstips.me/jultoppen . Det verkar rätt så nytt men man kan alltså registrera sig som julblogg där, och jag tycker att varje ställe där man kan hitta nya bloggar eller inspirationskällor är bra :) Så ta er en titt dit och anmäl er också vet ja! 
 
Stor kram
 
Johanna 


Lycka till med nya jobbet

2013-10-10 // 16:57:13

Va kul att du tipsar om den sidan! Gick in och registrerade mig direkt. Tack så mycket för tipset! :)

2013-10-11 // 09:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback