» Lite bilder från julmarknaden

Det är svårt att fånga känslan från en underbar julmarknad i ett inlägg såhär på bloggen, men jag ska försöka med lite bilder iallafall :) det var massvis med folk på marknaden och stånd med hantverkare överallt, så trångt var det verkligen! Jag köpte en del saker, en senapskniv, en smörkniv, en flaska enbärsmust, ett jultee och ett jättefint datumljus om jag knappt kommer våga tända. Jag fick fina tomtar också som ska få ett eget inlägg sen :)












En av de mysigaste sakerna var också att få köpa viltkebab. Jag är ju från landet och har senaste tiden bott i Eskilstuna, så självklart saknar man landet lite extra när man smakar sånt här :) 





Åh vad mysigt det ser ut! Jag vill ooockså :)

Svar: förstår det, jag vill dit igen om man säger så :P
Johanna

2013-10-13 // 11:01:36

Härligt värre, skulle inte tacka nej till en julmarknad nu! Och viltkebab lät ju jättegott :)

Svar: ja, det är fruktansvärt gott :)
Johanna

2013-10-13 // 11:45:02
» Liza

Vilka mysiga bilder! Fick riktiga julkänslor av att se dom! :D

Svar: vad bra :)
Johanna

2013-10-13 // 18:20:44

Åh, vad mysigt det ser ut! Jag vill också gå på julmarknad!

Svar: det är ju hur mysigt som helst :)
Johanna

2013-10-13 // 18:55:13

Såg väldigt mysigt ut

Svar: ja, det var det verkligen :)
Johanna

2013-10-13 // 19:46:23

Ja man längtar efter lite julmarknad! :)
Lintomtarna var jättefina!

Svar: eller hur :)
Johanna

2013-10-19 // 14:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback