» Nya jultidningar

När jag var på stan idag såg jag precis som det flitigt skrivits, att det kommit ut flera nya jultidningar att köpa nu. Det är så härligt när det blir sån tid tycker jag, då vet man att man inte är ensam om att längta efter julen :) 

Dels så såg jag den här underbara receptboken. Den kostar 69 kr men jag lät den vara för idag, det får bli något att längta efter. Men jag tycker den ser bra ut :). 

Det som jag däremot köpte var allers jultidning. Den kostade bara 34 kr och verkade prisvärd, och med tanke på hur den varit andra år kände jag mig säker med att köpa den :) det kommer upp lite bilder på den senare när jag hunnit bläddra lite i den och sett vad jag gillar ;) 

Vilken typ av jultidningar brukar ni köpa? 


Jag brukar inte köpa några.

2013-10-08 // 20:27:57

Den där verkade intressant, jag brukar köpa allers och hembakat

2013-10-08 // 20:49:13

Allers brukar vara bra, men jag gillar Amelia jul bäst :)

2013-10-08 // 21:15:47

Jag brukar inte köpa någon alls faktiskt! Brukar ha så lite ro i kroppen att läsa tidningar!

2013-10-08 // 21:29:53

Jag måste ta mig till affären och köpa mig en tidning snart.. !! :)

sv. Håller med! .. mer sånt! :)

2013-10-09 // 09:47:26

Jag blir så sugen på julmat när jag ser det dära... Längtar!

Svar: haha eller hur :D
Johanna

2013-10-09 // 18:42:04

Helt otroligt, jag hittade till din julblogg via fira jul hemsidan. Så himla kul att det inte bara är vi som bedriver catering och julbord stockholm som pratar om julen redan nu i oktober. Det är med spänning som jag vänatr och ser vad som kommer komma i uppdateringar. Gärna någonting med julmat och recept så kan vi utbytta tankar.
Allt gott, Anders!

Svar: absolut, jag ska försöka fixa lite mer sånt också! Kanske ni har något bra tips om vad jag kan skriva om? :)
Johanna

2013-10-10 // 03:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback