» Önskelistan officiellt på påbörjad!

Just nu sitter jag på tåget mot Uppsala för att åka på julmarknad i österbybruk som håller på idag och imorgon. Snacka in spännande och roligt! Det är extra roligt att åka på något sådant när man vet att det är bra :) 

Under tiden sitter jag och skriver lite på min önskelista som jag officiellt på började på igår. Det är intressant hur önskelistor ändrar sig, för bara något år sedan skulle jag aldrig önskar mig stekpannor och medecinlådor. Men, jag ska lägga till lite barnsliga saker också så listan blir julig och inte bara nyttig ;) det finns ju en massa brädspel och dvdboxar jag också vill ha så :) 

Vad önskar ni er mest av allt i jul? 





Hoppas du får en bra dag! :) Jag har inte börjat tänka så mycket på vad jag önskar mig än...något jag behöver antar jag :)

2013-10-12 // 11:21:57

Jag önskar mig en popcornsmaskin, en jäskorg, bakpulver- och vanlijsockerburkar.

2013-10-12 // 13:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback