» Så mysigt!

Sitter just nu i bilen på väg hem från julmarknaden i österbybruk, och jag lovar, det kommer ett längre inlägg lite senare, men jag måste bara dela känslan med er.
Så mysigt!
Tänk att få gå flera timmar bland tomtar, glögg, pepparkakor och stickade vantar och mössor. Det känns som jul för mig redan då.
Jag tycker väl att det är trist att det kostar 70 kr att gå in, men det är trots allt värt det för känslans skull. Och jag fick smaka min första luccebulle för den här vintern, bara det betyder mycket :) 





Jag är så otroligt sugen på lussekatter! Måste nog baka snart...

Svar: Ja så kände jag :)
Johanna

2013-10-12 // 18:14:11

Åh vad mysigt med julmarknad redan nu, och lussebulle vad gott! Håller med dig att det är lite trist med dyra inträden på julmarknader. Ibland kan det ju kosta några hundra när man är en hel familj, pengar jag hellre lagt på att köpa mer.

Svar: Mm oerhört gott :)
Johanna

2013-10-12 // 19:21:45

Kul med julmarknad, längtar tills jag ska på en men det är inte förrän den andra advent så det dröjer ju ett tag innan jag får åka dit

Svar: Ja det är fantastiskt mysigt :)
Johanna

2013-10-12 // 19:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback