» granljusstakar

Såg dom här ljusstakarna när jag var inne på http://www.countrystyle.se och kollade runt, och kunde bara inte släppa dom riktigt. visst var dom fina? 
 
Finns även i en större, högre modell.
 
Frågan är väl om man kanske kan vara händig och göra något likande med riktiga kottar om man inte vill lägga ut dom pengarna som dom här kostade, alltså 298 kr, men jag vet inte. jag kanske bränner upp hela lägenheten då :P 
 
För övrigt finns det massor med fina saker på deras julavdelning, så kolla in den om ni är sugna på att fylla på lite inför jul, eller kanske bara fönstershoppa lite. jag slänger in lite bilder så ni ser ungefär vad det handlar om :) Jag älskar ju den här lantliga stilen eftersom jag är uppvuxen så, önskar bara att jag hade ett riktigt hus på landet att dekorera på det här sättet. alla dom här sakerna gör sig inte rättvisa i en lägenhet i stan liksom, om ni förstår vad jag menar :)
lykta jul Christmas
adventsljusstake siffror 1-4band rött julband
poster Merry Christmas
Country Candles doftljus pepparkaka


Vad fina saker, gillade lyktan på bild nr 2 extra mycket

2013-09-24 // 21:55:45

Åh va fina saker, ska kolla hemsidan direkt!

2013-09-25 // 20:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback