» Lite glöggnyheter

 Det är roligt när det börjar komma ut lite tillkännagivanden om vintern, och nu har det kommit lite ny information om glöggen i år. Titta och njut :)
 
Dels så har vi en nyhet ifrån Saturnus i år, och det är att dom nu kommer ut med en glögg som har päronsmak. Jag tycker personligen att det låter rätt så uppfriskande och jag skulle gärna smaka den!
 
 
Den andra nyheten är att det kommer ut en glöggsmak med delicatoboll! jag menar, hur coolt är inte det? Jag undrar lite hur den kommer att smaka bara, men det kan säkert vara gott. tror jag, hehe. :)
 
 


» tess

Åh vad jag längtar till glöggtider !!

2013-09-05 // 13:25:54

Ja, det här är spännande! Jag hoppas bara inte det blir för sötsliskigt, om det inte blir det så tror jag att båda kan bli jättegoda! Kan inte vänta på att få smaka!!

2013-09-05 // 13:53:55

Päronglögg låter ju helt fantastiskt! Delicatobollglögg tänkte jag först usch, men varför inte. Borde ju bli mest chokladsmak och det brukar ju funka med glögg!

2013-09-05 // 14:09:22

Päronglögg låter gott, delicatoboll kanske kan vara gott det med

Svar: ja vi får väl se :)
Johanna

2013-09-05 // 17:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback